top of page
  • ildeirestedens

MDaemon 13.0.5 Crack



چند وقتی هست که من یکم آزادتر شدم و فرصت کردم که دوباره وقتم رو روی میل سرور محبوب MDaemon بذارم. نسخه کرک شده ای که در این پست خدمتتون ارائه میشه نسخه 13.0.5 از این میل سرور هست که مطابق معمول همیشه با استاندارد و ساختار releaseهای scene خدمتتون ارائه میشه. بنابراین مثل همه سایر releaseهای scene برای توضیحات مربوط به نحوه کرک حتماً فایل nfo همراه release رو با دقت مطالعه بفرمایید.


Hi there, sorry I know you are very busy with other things, but are you any closer to releasing a crack for Mdaemon 13.6.0 yet?There are many new features and fixes that I desperately need.I really do appreciate all your hard work.Thanks again in advance for your help.




MDaemon 13.0.5 crack



من الان چند روزه با سرور mdaemon ام مشکل پیدا کردمارسال و دریافت ایمیل داخلیم مشکلی نداره ایمیل از خارج شرکت هم میتونم بگیرم اما نمیتونم به خارج شرکت بفرستمتنظیمات فایروال یا حتی خود میل سرور تغییری نکردهبه همین ورژن هم آپگرید کردم


هر ایمیلی که ارسال میشه بعد از چند دقیقه mdaemon ارور YOUR MESSAGE WAS NOT DELIVERED TO ONE OR MORE RECIPIENTSرو میده (اگه بخوای کل متن ارورش رو بذارم)


If anybody needs working crack for 13.5.1 with MDAirsync.dll I have found it.Also have found crack for 13.6.0 but without the MDAirsync.dll crackIt is unfortunate Digiboy no longer cracks Mdaemon, because his crack was always the best.


سلامبنده چند روزه با mdaemon می خوام به مشتری ایمیل کنم میره تو اسپم دامینم نه به .ir نه ای پی تو بلک لسته لطفا یکی کمک کنه ممنون میشم


سلام چرا ادمین پیام منو نمیذاریمن می خوام با mdaemon ایمیل ارسال کنم اسپم میشه نه دامینم .ir نه ای پی تو بلک لیستهدوستان لطفا کمک کنید


2ff7e9595c


0 views0 comments

Recent Posts

See All

Comments


bottom of page